Betingelser for CVR. 37508594
Gældende fra d. 1. februar 2023.
Reklameladcykler stiller en platform til rådighed, som giver virksomheder og ladcykel ejere adgang til at registrere sig med henblik på samarbejde.
1 Generelt
1.1 Disse vilkår og betingelser for brug (herefter ”Betingelser for Brug”) gælder for aftaler mellem Reklameladcykler og en CVR registreret virksomhed
(herefter ”Virksomheden”) vedrørende samarbejde.
1.2 Disse betingelser udgør vilkårene for den aftale der er gældende mellem Virksomheden og Reklameladcykler (herefter ”Aftalen”).
2 Ydelsernes omfang
2.1 For en 30 dages periode, som minimum, kan Virksomheden oprette samarbejde med ladcykel ejere som er tilknyttet denne platform, med henblik på at få reklamer på kassen af ladcyklerne.
Der påsættes print på kassens 3 sider, front og siderne, hvis muligt, og det er op til Virksomheden selv at bestemme layout (logo, tekst, produktbilleder osv)
Det er ikke hele fladen der dækkes med print, men en del af den, med en tilpasset streamer, således at det er nemt for ejeren af ladcyklen at påsætte print.
4 Registrering
4.1 Virksomheden er ansvarlig for at sikre, at de angive oplysninger er korrekte på oprettelsestidspunktet og løbende holdes korrekt opdateret.
4.2 Ved oprettelse skal Virksomheden angive virksomhedsnavn, CVR nr., for- og efternavn samt mailadresse.
5 Betaling
5.1 Ved indgåelse af aftale, modtager virksomheden en faktura fra Reklameladcykler, på første måneds kampagne ift. antal valgte ladcykler.
5.2 Der skal yderligere afsættes betaling til hver ambassadør, i form af ydelser, produkter, gavekort eller kontant. Betalingen bør svare til en værdi fra. 700 kr. eller mere, og skal sendes til ambassadøren sidst i kampagneperioden – og efter aftale.
Alternativt kan Reklameladcykler sørge for afsendelse af produkter til ambassadørerne.
6 Tilpasning og ændringer
6.1 Reklameladcykler forbeholder sig retten til at ændre priser og betingelser.
Ændringen skal meddeles til Virksomheden pr. e-mail senest tredive (30) dage inden ændringen træder i kraft.
I tilfælde af sådanne ændringer er Virksomheden berettiget til at opsige aftalen med virkning fra den dag, hvor ændringen træder i kraft.
Hvis Virksomheden ikke opsiger aftalen, før ændringen træder i kraft, skal det betragtes som accept af ændringen.
Ændringer, der er til åbenbar fordel for Virksomheden, gælder med det samme uden særlig opsigelsesret for Virksomheden.
7 Fortrydelsesret
7.1 Virksomheden har en fortrydelsesret hvis ikke den første kampagne er startet. Fristen regnes fra tidspunktet for Virksomhedens modtagelse af aftalebekræftelsen jf. pkt. 1.2 ovenfor.
7.2 En kampagne anses for startet, når Reklameladcykler har modtaget filer til klargøring og print, fra Virksomheden.
7.2 Ønsker Virksomheden at fortryde aftalen gøres det enten ved at sende en e-mail til info@reklameladcykler.dk
om at Virksomheden fortryder sin aftale om kampagne, med angivelse af e-mailadresse anvendt for profil.
Virksomheden accepterer at aftalen kun kan fortrydes, hvis den ikke er taget i brug. Fra det tidspunkt hvor produktionen af print er igangsat, så accepterer Virksomheden, at servicen er accepteret og fortrydelsesretten bortfalder.
8. Kampagnen i praksis
8.1 Ladcykler
Virksomheden kan lave et samarbejde med alle de ladcykel ejere der ønskes, og i den periode der ønskes – dog mindst 30 dage.
Reklameladcykler har ladcykler til rådighed i Danmark, og der kommer løbende nye tilmeldinger til.
Alle ladcykel ejere er +18 år.
8.2 Kampagnen
En kampagne starter ved at Virksomheden leverer de nødvendige informationer, således at Reklameladcykler kan sætte i gang.
Reklameladcykler skal bruge en fil med det tryk der skal sætte på ladcyklerne. Filtypen foretrækkes i pdf, .ai, .psd eller ved nærmere aftale.
En kampagne er aktiv i 30 dage, og der skal samtidig afsættes tid til at klargøre print og forsendelse.
Ladcykel ejeren forpligter sig til at montere print på de sider af kassen, hvor det er muligt.
Ladcykler er ikke ens, så der tages en vurdering af dem ved kampagnestart.
Hvis ladcykel ejeren har profiler på sociale medier, forpligter denne sig også til at lave min. 2 post og 1 story i kampagneperioden.
Virksomhedens Instagram/Facebook profil bliver tagget i opslagene.
8.2.1 Content fra kampagnen
Det materiale der bliver slået op på sociale medier, kan virksomheden og Reklameladcykler frit bruge bagefter, til egen markedsføring
8.3 Fortsættelse af kampagne
Ved udløb af kampagne perioden på 30 dage, kan kampagnen fortsættes med 30% rabat, hvis det er samme setup. Dog skal ambassadørerne have ny betaling for den næste periode.
9. Ansvar
Reklameladcykler kan ikke holdes ansvarlig for Ladcykel ejernes opslag, om de laver det antal opslag de er forpligtet til, eller om de angiver de af virksomheden angivne tags og hashtags der ønskes. Reklameladcykler gør dog alt for at ladcykel ejeren opfylder opgaven.
10. Priser
Priser findes på reklameladcykler.dk
11. Privatlivspolitik
11.1 Reklameladcykler videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke Virksomhedens personlige oplysninger til andre. De
personlige oplysninger er kun registreret hos Reklameladcykler.
For at Virksomheden kan køre kampagne hos Reklameladcykler har vi brug for følgende oplysninger:
- Virksomhedsnavn
- Navn
- E-mailadresse
- CVR-nummer
Vi foretager registreringen af Virksomhedens oplysninger og behandlingen heraf med det formål, at kampagnerne kan benyttes og Reklameladcykler kan levere den ønskede service, og de behandles for at kunne levere de aftalte ydelser og opfylde nærværende aftale.
Herudover registrerer vi trafikken på vores website (via bl.a. cookies) for at forbedre vores tjeneste, vores udbud af produkter, og for at kunne sende dig de meste relevante informationer om vores tjenester. Du kan læse mere om brugen af cookies på vores website, og du kan altid fravælge cookies.
Oplysninger opbevares kun så længe, det er nødvendigt for at opfylde et eller flere af de formål, som fremgår ovenfor – som udgangspunkt så længe aftalen er i kraft. Vi kan dog opbevare personoplysningerne i en længere periode, hvis det er påkrævet i henhold til lovgivningen, f.eks. bogføringsloven, eller hvis det er nødvendigt for, at et retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares. Som udgangspunkt gemmes ingen oplysninger i længere tid end 5 år fra ophør af aftalen. Oplysningerne kan også blive anonymiseret og brugt til statistik og analyse.
Kun relevante ansatte hos Reklameladcykler har adgang til de oplysninger der registreres på aftalen.
Som kunde hos Reklameladcykler har Virksomheden ret til at gøre indsigelse mod registreringen og behandlingen, herunder kræve at fejlagtige data
rettes og at oplysninger slettes (idet Reklameladcykler dog kan have ret til fortsat at opbevare visse oplysninger, hvis der er pligt/hjemmel
hertil i anden lovgivning f.eks. bogføringsloven). Virksomheden har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om Virksomheden.
Disse rettigheder har Virksomheden efter Persondatareglerne og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Reklameladcykler via e-mail.
Den dataansvarlige hos Reklameladcykler er Kim S. Kristensen og Virksomheden kan altid rette spørgsmål til både disse betingelser som vores
håndtering af personoplysninger ved at skrive til os på e-mail: info@reklameladcykler.dk
Vil du som Virksomhed klage over vores behandling af dine personoplysninger kan du klage til os eller også indgive en klage til
Datatilsynet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, tlf. 33 19 32 00 eller e-mail dt@datatilsynet.dk.
12. Cookies
På reklameladcykler.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du
kan læse mere om vores brug af cookies på websitet hvor du også bliver spurgt om du kan acceptere brugen heraf.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computers browser.