Ladcykelejer

vedr. samarbejde

Mellem

Reklameladcykler

(benævnt ”Virksomheden”)

og

Konsulent (ladcykel ejer)

(hver for sig benævnt ”Part/Parten” og samlet ”Parterne”)

er der i dag indgået følgende konsulentaftale (i det følgende benævnt ”Aftalen”):

1. Baggrund og formål

1.1 Virksomheden yder markedsføringsydelser i form af formidling af reklamekampagner. Dette gør Virksomheden blandt andet ved at servicere forskellige virksomheder og marketingsbureauers kunder, når disse efterspørger ladcykler til markedsføring.

1.2 Formålet med Aftalen er at regulere samarbejdet mellem Selskabet og Konsulenten.

2. Konsulentforholdet

2.1 Konsulent indvilger i at stille sin bistand til rådighed for Virksomheden, på de vilkår der er nærmere beskrevet i Aftalen.

2.2 Konsulenten er i forhold til Virksomheden at betragte som selvstændig erhvervsdrivende og er ikke ansat af Virksomheden.

2.3 Konsulenten er derfor ikke omfattet af funktionærloven, ferieloven, ansættelsesbevisloven eller anden lovgivning vedrørende retsforholdet mellem arbejdsgiver og arbejdstager.

2.4 Konsulenten betaler på eget initiativ skat og andre lovpligtige bidrag af de produkter/ydelser, der leveres til Konsulenten under Aftalen.

2.5 Såfremt Konsulenten tilpligtes at betale skat eller lovpligtige bidrag af produkter/ydelser, skal Konsulenten skadesløsholde Selskabet.

2.6 Konsulenten er ikke berettiget til at indgå bindende aftaler på Selskabets vegne eller på anden måde forpligte Selskabet.

2.7 Konsulenten skal optræde loyalt og udelukkende varetage Virksomhedens interesser under udførelsen af konsulentbistanden.

3. Konsulentbistanden

3.1 Konsulentens bistand består hovedsageligt i at markedsføre og fremvise en given kundes produkter/ydelser, med udgangspunkt i Konsulentens egen ladcykel. Markedsføring foregår ved Konsulentens sædvanlige, daglige brug af sin ladcykel, og via opslag og stories på Instagram/Facebook, TikTok (hvis konto haves).

3.2 Opslag og stories fra en kampagne, skal være tilgængelig på Konsulentens profil fra kampagnestart til minimum 30 dage efter afslutning af kampagnen.

3.3 Opslag og stories må frit benyttes af Reklameladcykler og de virksomheder/brands der samarbejdes med.

3.4 Konsulenten skal ved sin bistand til Virksomheden yde de opgaver som løbende skriftligt aftales og i det aftalte omfang.

3.5 Konsulentbistanden påbegyndes ved aftale, og fortsætter indtil én af Parterne bringer Aftalen til ophør i overensstemmelse med denne aftales pkt. 8 eller 9.

3.6 Konsulenten skal overholde gældende lov ved opfyldelsen af Aftalen. Konsulenten skal endvidere overholde de politikker, som gælder for Virksomhed, og som Virksomheden måtte informere Konsulenten om.

3.7 En kampagne kører typisk 30 dage, og inden for det tidsrum skal ladcyklen være en del af den normale daglige brug, og skal køre regelmæssigt. Konsulenten skal lave de obligatoriske opslag på Instagram/Facebook. Typisk er det 2 posts og 1 story. Ved opslag skal det fremgå at der er tale om reklame. I opslagene skal konsulenten vise ladcyklen med reklamen, og kort give en fortælling om samarbejdet med den pågældende kunde, samt reklameladcykler.

3.8 Hvis konsulenten ikke poster de obligatoriske 2 posts og 1 story korrekt, dvs. inklusiv de angivne tags og hashtags, i kampagnens løbetid – eller i det hele taget slet ikke poster hverken stories eller posts, vil konsulenten blive opkrævet for produktets/ydelsens værdi + fragt fra Virksomheden.

Beløbet dækker Virksomhedens udgift til de produkter der er afsendt til konsulenten.

4. Det praktiske

4.1 Efter aftale med Konsulenten, sendes print til opgivne adresse ved tilmelding.

4.2 Konsulenten påsætter selv printet på ladcykel kassens sider samt front, efter nærmere anvisning som medfølger.

4.3 Efter montering tager Konsulenten et par billeder, og sender til info@reklameladcykler.dk, som bevis på at print er monteret, og at samarbejdet kan starte.

4.4 Ved samarbejdets afslutning, kan Konsulenten afmontere print igen.

5. Omkostninger

5.1 Med mindre parterne træffer anden aftale, har Konsulenten ingen omkostninger forbundet med leveringen af konsulentbistanden.

6. Vederlag

6.1 Som vederlag for Konsulentens bistand modtager Konsulenten produkter / services fra den virksomhed der samarbejdes med. Er det en markedsføringsopgave uden produkt eller en service (restaurant, café osv.) kan gavekort eller kontant overførsel også fungere som vederlag.

6.2 Virksomheden er berettiget til at udskrive faktura til Konsulenten, for evt. modregning i eventuelle mangler i det arbejde (antal post og stories) som Konsulenten måtte være Virksomheden skyldig.

6.3 Eventuelle skatte- og afgiftsmæssige konsekvenser af ovennævnte produkter/gavekort for Konsulenten, er Virksomheden uvedkommende.

7. Samarbejde

7.1 Reklameladcykler har en service, hvor alle der fortæller om Reklameladcykler, og henviser mindst 5 andre ladcykel ejere, vil få mulighed for at bestille et gratis produkt fra moodstory.dk.

For at kunne modtage produktet, skal mindst 4 henviste ladcykel ejere være tilmeldt på reklameladcykler.dk inden for 30 dage efter den første henviste har tilmeldt sig. Samtidig skal alle henviste ladcykel ejere nævne hvem henvisningen kommer fra, når tilmeldingen foretages.

Personen der får udleveret en gratis rabatkode, kan designe og vælge en plakat i str. 30×40 eller 10 stk. kort med video eller lyd.

8. Tavshedspligt

8.1 Konsulenten har tavshedspligt med hensyn til alt, hvad Konsulenten erfarer i forbindelse med udførelsen af dennes bistand for Virksomheden. Tavshedspligten gælder også efter Aftalens ophør.

8.2 Medmindre Virksomheden skriftligt accepterer andet, skal Konsulenten være uberettiget til at bruge fortrolige oplysninger til andet formål end opfyldelse af Aftalen.

8.3 Ved Aftalens ophør uanset årsag eller på Virksomhedens forlangende skal Konsulenten, returnere alle fortrolige oplysninger, som denne har måtte have i sin besiddelse eller kontrol.

9. INTERESSEKONFLIKT

9.1 Konsulenten garanterer, at denne ikke har og ikke i Aftalens løbetid vil få nogen interesse, direkte eller indirekte, som er eller kan være i konflikt med opfyldelsen af Aftalen, medmindre andet skriftligt er aftalt mellem Parterne.

10. Misligholdelse

10.1 Såfremt Parterne eller Konsulenten væsentligt misligholder sine forpligtelser i henhold til bestemmelserne i Aftalen, kan Virksomheden henholdsvis Konsulenten ophæve Aftalen uden varsel eller opsige den til et vilkårligt fastsat tidspunkt.

10.2 Væsentlig misligholdelse af Konsulentens forpligtelser over for Virksomhedens kunder anses for at være væsentlig misligholdelse af Aftalen.

10.3 Konsulenten er forpligtet til at friholde Virksomheden for ethvert erstatningskrav, herunder ved forsinkelse eller mangelfuld levering af ydelsen til Virksomhedens kunder, som Virksomheden måtte blive mødt med.

10.4 Parten, som misligholder sine forpligtelser efter Aftalen, skal erstatte det tab, som den anden Part måtte lide herved.

11. Opsigelse

11.1 Begge Parter kan uden særlig grund opsige Aftalen med øjeblikkelig virkning.

11.2 Ingen part er berettiget til nogen form for erstatning eller godtgørelse i forbindelse med opsigelse af Aftalen, jf. pkt. 9.1.

11.3 Ved Aftalens ophør er Konsulenten forpligtet til at tilbagelevere alle genstande og alt materiale, som tilhører Virksomheden.

11.4 Der kan ikke udøves tilbageholdelsesret i effekter eller materiale m.v., der tilhører Virksomheden.

12. LOVVALG OG VÆRNETING

12.1. Enhver tvist mellem Parterne, der måtte udspringe af Aftalen, herunder dens indgåelse eller ophør, skal afgøres efter dansk ret ved retten i Viborg.

13. Accept

13.1 Denne Aftale er kun tilgængelig på reklameladcykler.dk. Den skal accepteres for at Konsulenten kan oprette samarbejde med Virksomhedens kunder.

13.2 Konsulenten skal være min. 18 år.